fredag 7 december 2007

Provar bo här ett tag!


Jag testar att flytta hit ett tag. Tycker väldigt mycket om min gamla "hederliga" blogg men jag tycker samtidigt om blogspots bildhantering. Att man kan få klickbara bilder! Så nu provar jag att bo här ett tag.
Det ska bli kul att se hur jag trivs!
Sist jag använde denna blogg bodde jag i Kiruna och längtade efter att flytta hit där jag bor nu.
Tänk vad ovetande jag var då. Om hur det kändes att bo här. Nu är jag redan van. Detta är verkligen hemma nu.
Jag trampar marken och känner att den är MIN. Jag tittar på huset och hjärtat slår en liten volt. Jag känner mig stolt.
Det är en skön känsla.

5 kommentarer:

Anonym sa...

tjaba!

maloppa sa...

Vad jag förstått har du flyttat en hel del innan du rotade dig (förhoppningsvis) på denna vackra gård så denna flytten förvånar mig inte *ler*. Kikar in både här o där så får vi se var vi möts....

Persiljas Hus sa...

Lisa: Tjabbatjena hallå!

Maloppa: Ska försöka hålla mig på nya stället ett tag!

Anonym sa...

Flytta på du. Jag gillar ju blogger!

Eva i Halmstad sa...

Verkar vara ett bra val, Eva.